Wózek sklepowy

  • Brak produktów w koszyku.

Zwroty i reklamacje

Towar zakupiony za pośrednictwem sklepu internetowego podlega zwrotowi bądź wymianie do 14 dni od momentu otrzymania. Produkt musi być kompletny, posiadać metki oraz wszystkie etykiety, w które był zaopatrzony oraz nie może nosić żadnych śladów użytkowania.

Zwracany bądź wymieniany towar musi być również zaopatrzony w dowód zakupu oraz wypełniony Formularz Wymiany/ Zwrotu Towaru dostępny na stronie internetowej w zakładce zwrot i reklamacje.

Nie przestrzeganie powyższych zasad będzie skutkować nie rozpatrzeniem zwrotu.

Pozytywnie rozpatrzony zwrot zostanie potwierdzony na adres e-mail podany w formularzy wymiany oraz zwrócony na podany numer konta bankowego w terminie 14dni.

ZWROT

 

Aby dokonać zwrotu towaru, prosimy  wypełnić Formularz Wymiany/Zwrotu Towaru (pobierz), zawierający oświadczenie dotyczące odstąpienia od umowy i wysłać go wraz z towarem i dowodem zakupu, na własny koszt  na niżej podany adres:

By my Laura

Ul. Sienkiewicza 45

05-825 Grodzisk Mazowiecki

Zwrot obejmuje faktyczną wartość odsyłanego towaru, bez kosztów dostawy (odsyłki towaru). Zwrot należności następuje w terminie 14 dni kalendarzowych od otrzymania przez sklep kompletnej przesyłki z towarem oraz dowodem zakupu tj. oryginałem paragonu fiskalnego. Kwota zostaje zwracana na numer rachunku bankowego podanego przez klienta w Formularzu Wymiany/Zwrotu Towaru.

WYMIANA

Aby dokonać wymianę towaru należy wypełnić Formularz Wymian/Zwrotu Towaru (pobierz), w którym zawarte będzie wskazanie towaru, na który ma nastąpić wymiana. Wymieniany towar musi być w tej samej wartości bądź wyższej gdyż różnica w cenie nie będzie zwracana. Formularz wymiany towaru należy przesłać skanem na adres email:

sklep@lauraguidi.pl. Po otrzymaniu przez Sklep Formularza Wymiany/Zwrotu Towaru klient otrzyma od nas e-mail z potwierdzeniem dostępności towaru, (co wyraża zaakceptowanie przez sklep zgody na wymianę danego towaru). Po pozytywnym rozpatrzeniu wymiany klient odsyła na własny koszt wymieniany artykuł na adres:

By My Laura

Sienkiewicza 45

05-825 Grodzisk Mazowiecki

Nowy produkt zostanie odesłany w terminie 14dni na wskazany adres widniejący na Formularzu Wymiany/ Zwrotu Towaru.

 

Jeśli wymieniany produkt jest droższy od zakupionego, prosimy o przelanie różnicy na konto firmowe. W tytule przelewu należy wpisać : „Wyrównanie kwoty zamówienia nr…..” W takiej sytuacji wysyłka jest realizowana po otrzymaniu przez nas przelewu.

 

Sklep nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem.

 

REKLAMACJE

 

Każdemu klientowi naszego sklepu przysługuje prawo do złożenie reklamacji w sytuacji stwierdzenia w dostarczonym towarze: wad fabrycznych lub niezgodności towaru z towarem zawartym w zamówieniu. W takim przypadku prosimy o odesłanie towaru na adres sklepu:

By My Laura

Ul. Sienkiewicza 45

05-825 Grodzisk Mazowiecki

 

Do odsyłanego towaru prosimy o dołączenie oryginału paragonu wraz z wypełnionym Formularzem Reklamacji (pobierz). Sklep nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem. Reklamacje wysłane w sposób kompletny ( z dowodem zakupu ) rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty otrzymania przez sklep towaru. Od decyzji reklamacyjnej przysługuje klientowi tryb odwoławczy.

DOSTAWA

Czas realizacji zamówień na terenie Polski wynosi do 5 dni roboczych od momentu potwierdzenia płatności za zamówiony towar, bądź w przypadku płatności za pobraniem, od momentu zaakceptowania zamówienia przez nasz sklep internetowy. Dokładamy wszelkich starań aby państwa zamówienia wykonać w jak najszybszym czasie oraz z precyzja wypracowaną przez lata.

Firma Laura Guidi współpracuje z Firmą kurierską DPD. Koszt dostawy to 15zł. Kwota zostaje automatycznie dodana do wartości zamówienia. Przy zakupach powyżej 500zł, przesyłka jest darmowa.